fredag den 19. november 2010

Selv en lille stjerne kan lyse op.

Hejsa venner
Weekend er det ikke herligt.
En ganske trist og grå november dag, men tab nu ikke humøret, for weekenden står for døren, for alle dem som har fri. Det bliver en kold weekend, men har man et varmt hjerte, kan man modstå næsten alt.
Sidder i min dejlige lænestol og nyder en skøn varm kop te og et lækkert stk hjemmebagt shokolade kage, som min dejlige datter Nus har bagt. Har lige set vild med dans, og spændende er det, hvem mon vinder !!!, må bedste hold vinde, for de er jo dygtige begge par. Foran mig ligger Se & Hør / Billed Bladet, og er der noget bedre end at læse sidste nyt, man skal jo følge med i, hvad de kendte fortager sig. Det er ikke let at være for kendt, så det er godt at solbrillerne er opfundet, men mindre godt, når man så ikke kan se den røde løber, og kommer til at gå ved siden af....uha da da, så missede man lige at blive fotograferet. Jeg har altid syntes at det er spændende at komme med til en præmiere, for så kommer der en masse kendisser, og fotograferne er lige ved at falde over deres egne ben, for at få det bedste billede. Jo mere man er kendt, jo mere bliver man fotograferet det siger sig selv. Man skal helst også være meget opfindsom med hvad tøj man skal tage på, og man skal huske hvem der har designet tøjet, når journalisten spørger !!!....øhhhh vist nok købt i Føtex under udsalg...ha ha ha ha
Men spændende er det, og når jeg er så heldig at blive inviteret, er jeg altid genert og jeg ved ikke hvor jeg skal placerer mig....ha ha ha, men venner selv en lille stjerne kan lyse , imellem alle de gigantiske stjerner man er iblandt. 
Kan i nu have en fortsat go fredag aften.
Kram fra Nette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.