lørdag den 20. november 2010

At være eller ikke være !!!

Kæreste venner
Jeg håber i alle sammen har det godt, og hygger jer, hvor i nu befinder jer.
Idol, hvem har ikke haft et idol, på et eller andet tidspunkt i sit liv.
Da jeg var ganske ung...ha ha..er stadig...føler mig ihvertfald ung...havde jeg Sandre Dee som idol, for jeg syntes hun var så fantastisk køn. Jeg var ret utilfreds med at være en lille kedelig mus, jeg ville være berømt .
Fra første øjeblik jeg så Sandra Dee, følte jeg at vi havde noget sammen. Vi var begge lyshåret, og jeg syntes helt bestemt at jeg lignede hende.
 Min mor rystede på hovedet, Nette sagde hun, du er Annette, sådan vil det altid være.
At være eller ikke være/ tryk på link Men venner....jeg tror at det er sundt at man har et eller flere idoler, for det får os til at springe ud som en smuk blomst. Vi lever i øjeblikket, uanset om det var Sandra Dee, Marilyn Monroe, Rock Hudson, Tony Curtis, Brigitte bardot, eller nutidens,  Madonna, Thomas Helmig,  Rasmus Seebach, Medina o.s.v. Hvilken herlig periode, for man havde jo noget at gå op i.
 Fantasien havde ingen grænser, ihvertfald ikke for mig, for når jeg gik på dating, påstod jeg overfor fyrene, at jeg hed Sandra Dee, og jeg viste et billede i min pung, hvor jeg havde sat hendes billede ind. Senere hen kom idolet  Brigtitte Bardot , for jeg havde jo det lange lyse hår, og så lavede jeg trutmund.
 Så alt i alt venner, så skal man ikke skamme sig over at man har eller ser op til andre, for det spiser jo ingen brød.
Aftensmaden består af, kyllinge fileter med ris og sweet sour.....uhm og det smager jo godt. Milo står pænt og venter, for han kan godt lide kylling. Jo her er der rift om den gode mad.
Kan i nu have en dejlig aften, og husk at tale pænt til hinanden, og et lille kindkys skader jo ikke.
Stort kram til jer alle, store som små.
Nette

At være eller ikke være / tryk på link

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.