søndag den 21. november 2010

Anniqa, en super sangerinde

Anniqa en fantastisk kvinde, som jeg kendte, da vi begge to sang. Anniqa havde en super sød stemme, og så kunne hun bare det der med slanger. Man kunne ikke åbne en avis eller et ugeblad uden at læse om Anniqa. Hvor er det sørgeligt at læse, at Anniqa har været så meget igennem, og nu har problemer med at klare sig. Jeg håber at hun bliver passet godt, og kommer tilbage en dag, for hvis der er nogen som kan det der, så er det Anniqa, hun er en figther. Velkommen tilbage til Danmark Anniqa hvis du bestemmer dig, min dør er åben til en stor kop te og hjemmebagt søsterkage. Jeg er sikker på at det med pressen klarer Anniqa selv.
Vi er rigtig mange der håber du lægger vejen forbi.
Kram fra Nette♥

Engang var hun kendt som slangepigen og landets største sexsymbol. I dag er hun lam og præget af en fortid med vold og misbrug. - Kendte
6. november kl. 21:28  ·  ·  · Del
    • Janni K Larsen jeg er meget roert over at hvide at hun har det saan, stakkels kaere ven jeg , oensker alt godt for henne livet er ikke en dans paa roser, og det har hun ogsaa faa maerke, skraekligt uha gid man kunne give henne et stor knuzzzz, for det har hun virklig haft brug for, knuzzzzz fra janni mange tanker jeg sender hende og oensker dig alt godt
      7. november kl. 01:20 · 
    • Steen Jeppesen jeg havde den glæde at møde hende i 1994. Det var da dr lavede nogle udsendelser der hed Dansk på 1eren. De blev optaget i Albertslund huset og jeg var derovre og lave interwiew for vores lokalradio. Der mødte jeg Anniqa og hun er virkelig et dejligt menneske at tale med. Jeg håber det bedste for hende. knus steen
      7. november kl. 15:23 · 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.