onsdag den 15. december 2010

( The Klovn )

Hejsa venner

    
 Klik her, Klovn The Movie                                                                                                      

Ja i aften er jeg inviteret i biografen Imperial og se filmen ( Klovn The Movie )
Det er en lukket galla forestilling, så jeg glæder mig vanvittigt.
Jeg har elsket Klovn, lige siden den dukkede op første gang i TV serien, og jeg er helt vild med alle skuespillerene, for de spiller formidabelt. Casper & Frank, Iben og Mia, er et helt kapitel for sig selv, for jeg mindes ikke jeg før har set så sjovt et sammenspil imellem parterne nogen sinde før. Men ok, det er også trænet top professionelle skuespillere, man har sat sammen.
Nu har man så fået den geniale ide at lave en film om klovn, og det er vi rigtig mange der syntes er en go ide.
Underholdning i 1 klasse, for det er jo vitterlig underholdning, som vi alle kan tage del i, og som afspejler hverdagen i vores liv. Mon ikke der er lidt Casper, Frank, Iben og Mia, i os alle sammen....jooo
I disse tider hvor vi skal spare på næsten alt, så skal der ihvertfald ikke spares på humøret, og det er jo både sundt og dejligt. Det at kunne sætte sig ned foran kuk kassen eller bio, og bare slappe af og grine, giver en god mavefornemmelse. Hvem kender ikke Mr Bean, han er jo herlig, og med ( Langt væk fra Las Vegas ) og Klovn o.m.a. syntes jeg vi her i Danmark er flot præsenteret.
Ja jeg må undvære Facebook i aften, for nu skal jeg i bio, sammen med min dejlige datter...juhu juhu.
Kan i nu have en fortsat rigtig go aften og hyg jer. Husk nu smilet i stemmen.
Stort kram fra Nette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.