torsdag den 16. december 2010

Klovn The Movie

Hejsa venner

Allerførst håber jeg at i alle sammen har det godt, og er kommet godt hjem, jer der har været på arbejde.
Var i går sammen med min dejlige datter Nus til galla premiere i bio Imperial Kbn  til galla premiere på filmen ( Klovn The Movie )
Filmen var kanon god og ustyrlig morsom, en overfed film, og meget dansk. Selvfølgelig var alle de meget kendte og mindre kendte mødt op, hvem siger nej til en galla invitation til filmen Klovn the Movie.
 Da jeg og Nus ankom, var der en kø så lang så lang, ja køen startede næsten ved Vesterport station.
Den røde løber var selvfølgelig rullet frem, og pressen stod parat, for at forvige alle de ( kendte ). Alle de helt almindelige ukendte mennesker blev hurtigt siet fra, for de sælger jo ikke nyheder. Herefter gik jagten ind, og der var masser af vildt. Dress koden var mørkt tøj til mændene og fest tøj til damerne. Hvem kan hamle op med alle de unge piger som tog imod gæsterne med drinks, jamen har du set billederne i aviserne eller på nettet, så taler vi om ganske yndige piger med meget lidt tøj på. Men bort set fra det, og det kan man jo ikke lave om på , så må man sige at der var rigtigt mange meget kendte, som havde flot tøj på, og som må have kostet dem en mindre  formue. Uha da da, hvor der blev fotograferet, det var et stort lyshav, og oppe på 1 sal, kunne folk som var kommet ind, følge slagets gang, fin udsigt, hvem var hvem, og der blev sludret lystigt om det tøjvalg de kendte havde på.
Jeg og Nus havde  hver især valgt, at  tage en enkel guldkjole på, og så var den ged barberet.
Da jeg kom ind sammen med min datter, tænkte jeg, ok Annette, du er nok ikke så varmt et navn lige nu, så ingen lægger mærke til mig .Vi taler jo om, at cremen af de kendte jo var her, altså superstjernerne så hvorfor spilde tid på en  dansktop sangerinde. Men små stjerner kan også glimte ...ha ha ha , og jeg havde jo taget en guldkjole på, så Nus og jeg blev også fotograferet , ja man følte sig næsten som en filmstjerne.
Der var en del  unge journalister og bagefter spurgte de mig, hvem er du, siden du blev fotograferet så meget....jamen øhhh jeg hedder Annette ???? så hmmm hmm. Okay, vi finder selv ud af resten sagde de.
Ja folks, det var nu hyggeligt og meget spændende, jeg fik helt røde kinder.
Filmen var fantastisk, som den var bygget op. Ingen hokus pokus, tværtimod, helt helt naturlig.
Så dansk så dansk, folkelig, morsom, kær, alle skuespillerne var jo herlige. Man fornemmede straks at alle som medvirkede i denne film, elskede at være med. Jeg ville ønske at jeg havde været med, for filmen var super super fed. Nok ikke en film for mindre børn, men det er vel nærmest på grund af alle de saftige bemærkninger, som man strør gavmildt ud, under hele filmens forløb. Casper og Frank er jo formidable, de spiller så overbevisende, at man næsten føler, at sådan må de nok også være i virkeligheden.
Men nej det passer bare ikke, for både Casper og Frank er begge lidt generte når man hilser på dem. Hvad skulle lille Danmark dog gøre uden Casper, Frank, Iben og Mia...
Dejlig musik underlægning, skønne optagelser af den danske natur, og så er der jo sprog blomsterne, som nok skal få nogle til at krumme tæer og grine meget meget højt.
Åh hvor man dog elsker Frank, når han enten udtaler eller gør noget forkert, for han er bare så uheldig.
Casper er jo nederdrægtig og udspekuleret, og det får jo ofte fatale følger for stakkels Frank.
Filmen skal helt sikkert ses i en biograf, for der har du det store lærred og en super lyd.
Når filmen starter er man med, med det samme, for man kender jo figurene. Ikke et eneste øjeblik keder man sig, for man bliver simpelthen underholdt fra første sekundt.
Efter filmen var der after party, med hygge, snak , drinks, tomat suppe, te og dans.
Jeg fik sagt hej til en masse kendisser, og det er j o bare dejligt.
Lars Hjortshøj, Mia , Jarl Friis Mikkelsen, Jan Gintberg, Prins Joakim , Jonathan Spang ,o.m.a.
Filmen kan sagtens sammenlignes med , film som ( Op på fars hat ) ( Olsen Banden)  o.l.
Men tiden går og klokken slår, og Nus og jeg skulle hjem.
En dejlig aften.
Kære venner, und jer selv en go oplevelse, gå ind og se ( Klovn The Movie ) for det kan ikke gøres bedre.
Ha fortsat en rigtig go aften.
Kram fra Nette
Klik her / Klovn The Movie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.