fredag den 29. oktober 2010

Hunden menneskets bedste ven

Hejsa kære venner
Weekend, er det ikke dejligt.
Vejrudsigten, ikke for god, men venner har man et varmt hjerte, så går alting lidt lettere.
Menneskets bedste ven.

Hunden ( menneskets bedste ven ) klik her

I dag skal vi beskæftige os med dyr, og den heldige blev hunden.
En hund er som en sparebøsse, jo mere man gi`r, jo mere får du tilbage !

Er der noget bedre en når man træder en af døren, så kommer vovse susende. Aldrig sur eller i dårligt humør, nææææ, som vovse ville have sagt det, hvis den kunne tale...heeejsa hvor er jeg glad for at du kommer hjem, skal vi gå en tur ? og hva med en ordentlig knuser. Et liv uden en eller anden form for dyr, ville for mig være, et tomt og fattigt liv. Jeg ved godt at der er rigtig mange mennesker som ikke må holde husdyr der hvor de bor, og det er jo trist. Men en go nyhed er, at rigtig mange plejhjem er begyndt at åbne op for, at gamle fru Olsen og grønthandler Viggo Jensen godt må have et kæledyr med, når de flytter ind på plejehjemmet. Man ved jo godt at livskvaliteten stiger, når lille mis eller pudlen Henry, følger med ind i det nye hjem. Hurra for det.
Overstående fantastiske video, kunne ligeså godt omhandle min lille Jack Russel Milo, fordi den ligner den næsten på en prik, bortset fra at Milo er sort og hvid...eller er det omvendt. Øhm, måske jeg burde holde mig til sandheden, for Milo kan ikke de her hunde kunster, endnu.....!!!!!!! ha ha ha ha.
Jeg elsker min hund Milo, og jeg har gentagne gange spurgt den, om den vil gifte sig med mig !!!, men den ryster på hovedet, og den går altid når jeg vil synge for den....og det forstår jeg ikke....ha ha ha ha
Rigtig mange mennesker har jo et eller flere dyr i deres hjem. Nogle kan lide katte, fugle, slanger, marsvin, hamstre, rotter, mus o.l. Jeg er sikker på at alle de mennesker som har et dyr, har anskaffet sig dem, fordi de godt kan lide at have en go lille ( stor ) ven. Hvad ville verden være uden vores dejlige kæledyr.
Kan i nu have en fortsat rigtig rar dag, og husk nu det lille nik, og den positive ånd.
I aften skal jeg se ( Vild med dans ) og det glæder jeg mig til, åh de er så dygtige, mon jeg får en invitation en dag fra TV 2, det håber jeg, så skal i se løjer....for jeg kan absolut ikke finde mine fødder, når jeg træder ud på dansegulvet stakkels danspartner, hans fødder skal beklædes med jern....ha ha ha
Kram til alle, store som små .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.